Wereldbol
actueel-imgnljpg

uServ implementeert DocRunner bij Fred’s

Supermarktketen Fred’s is één van de bekendste retailers in de zuidelijke staten van Noord Amerika. Een prijsvechter met meer dan 700 vestigingen waar zo’n 12.000 artikelen verkocht worden. Naast winkels voor food en non-foodproducten heeft de supermarktketen ook meer dan 300 vestigingen waar farmaceutische artikelen verkocht worden. Geen kleine jongen dus.

Het hoofdkantoor in Memphis Tennessee stelt wekelijks zo’n 2.000 verschillende soorten rapporten samen, die moeten worden gedistribueerd naar meer dan 5.000 adressen in en buiten de organisatie. Een enorme stroom aan documenten die bij uitstek via een output management systeem verstuurd kunnen worden. Fred’s ging op zoek naar zo’n systeem en koos onlangs voor ons output management systeem DocRunner.

Hoe komt een gigant als Fred's bij zo'n relatief klein Nederlands bedrijf als uServ terecht? Zoals het bijna altijd gaat: via mond-tot-mond reclame. Wij werken al jaren voor meerdere organisaties in de VS waaronder verzekeraars, verkooporganisaties en incasso kantoren. Fred’s zocht een leverancier van een output management systeem die snel kan schakelen, modern en flexibel is. Die maatwerk levert en ook nog betaalbaar is. Een van onze klanten heeft ons vervolgens met elkaar in contact gebracht. Fred’s is de eerste retailer voor wie wij al die documenten samenstellen, converteren en verzenden. De input wordt voornamelijk uit een backoffice systeem gehaald en in een breed assortiment aan overzichten verwerkt. Vervolgens wordt per medewerker, leverancier of verscheper bepaald wie welke informatie ontvangt. Alle rapportages worden via DocRunner gedistribueerd naar onder andere printers, e-mailadressen en netwerklocaties zowel binnen het hoofdkantoor als de vele winkellocaties in diverse staten. Daarnaast worden de documenten ook gearchiveerd en beschikbaar gesteld voor free text search.

DocRunner wordt nu al een aantal een jaren met veel plezier door Fred's gebruikt. 

Foto_Slider_Header2.png
Top